Generelle oplysninger
Preemana ApS
7100 Vejle
CVR: 45171736
Email: kundeservice@preemana.dk
Handelspolitik
Velkommen til Preemana. Vi er glade for, at du overvejer at handle hos os. Denne handelspolitik beskriver vores vilkår og betingelser for køb, levering og returnering. Ved at handle hos os accepterer du disse betingelser.
Bestilling og betaling
Når du foretager en bestilling hos os, vil du modtage en ordrebekræftelse via email. Det er vigtigt, at du kontrollerer, at alle oplysninger i bekræftelsen er korrekte. Hvis du opdager fejl, bedes du kontakte os hurtigst muligt.
Vi tilbyder sikre betalingsmuligheder, herunder:
- Kreditkort (Visa, MasterCard, m.fl.)
- MobilePay
Alle betalinger behandles via en sikker betalingsudbyder for at beskytte dine oplysninger.
Priser og moms
Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) og inkluderer moms. Vi forbeholder os retten til at ændre priser uden varsel, men de priser, der gælder på købstidspunktet, vil altid blive respekteret.
Levering
Vi bestræber os på at sende din ordre hurtigst muligt. Typisk er leveringstiden 1-3 hverdage, afhængigt af lagerstatus og fragtfirmaets leveringstider. Leveringsomkostninger vil blive beregnet ved kassen og afhænger af din valgte leveringsmetode.
Hvis din ordre bliver forsinket, vil vi kontakte dig hurtigst muligt.
Fortrydelsesret
Som forbruger har du ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage efter modtagelsen af varerne. For at udøve din fortrydelsesret skal du kontakte os og informere os om din beslutning. Varen skal returneres i samme stand, som du modtog den, og med original emballage.
Returnering sker for egen regning, medmindre andet er aftalt. Når vi har modtaget og godkendt den returnerede vare, refunderer vi beløbet til din oprindelige betalingsmetode inden for 14 dage.
Reklamationsret
Vi yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, som dækker fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationsretten gælder ikke fejl eller skader, der skyldes forkert brug af produktet. Hvis du ønsker at reklamere over en vare, bedes du kontakte os via email. Vi vurderer din reklamation og tilbyder en løsning, som kan omfatte reparation, ombytning eller refundering. I rimelige tilfælde dækker vi returneringsomkostningerne.
Opdateringer til handelspolitikken
Vi forbeholder os retten til at opdatere denne handelspolitik uden varsel. Eventuelle ændringer vil blive offentliggjort på denne side. Vi anbefaler, at du gennemgår politikken, inden du foretager et køb.
Tak fordi du handler hos Preemana! Vi håber, at du bliver glad for dine nye smykker.